FRUSTRERAD!!! SÅ MYCKET JAG VILL GÖRA...SÅ LITE TID!

Vissa dagar när jag vaknar, så känner jag att jag vill göra så mycket jag bara kan...allt mellan himmel och jord.
Jag vill träna, gå långpromenad med barn och hundar, sälja av alla saker jag inte använder, uppdatera min blogg, men så blir det ändå inte ens hälften av vad jag tänkt, för att kanske barnen var gnälliga och inte alls är sugna på mina upptåg, telefonen kanske ringer stup i ett eller så bara går det inte som jag har tänkt mig.
FRUSTRERAD är ordet!
Men...nu har jag iallfall gjort ett inlägg=) något som jag inte gjort på länge...så *NÅGOT har jag gjort idag iallafall!
Hoppas på bättre flyt imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0