Haft en trevlig helg men att jag måste sälja en chihuahuavalp...

Ja, nu får jag ta mig i kragen och iallafall sälja en av Mikous och Divas valpar. Det blir liiite för mycket med 4 chihuahuor nu. Är det någon som vill ha en superfin chihuhuahua kille på 14veckor, som har glimten i ögat med fin stamtavla från min fina par, så hör av er.
Jag vill att han kommer till en familj som är aktiva med att antingen rör sig mycket fysiskt där Baloo kan följa med, eller kanske att han får träna agility...
Han förtjänar det bästa men som sagt, jag hinner inte med 4 vovvar just nu. Och dom flesta behåller väl inte vanligtvis valparna när dina hundar oplanerat parat sig hehe.bara svårt att skilja sig från dom. Men hittar jag dig som kommer att älska och vårda denna fina valp, så känns det lite lättare iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0