Vad ska jag önska mig i 35-års-present? Tips tack!

Jag fyller 35 år den 15 september och jag som alltid vill köpa något, har fått en fullständig blackout. För om det är en "vanlig" födelsedag, så kan jag ju önska mig tex en fin ansiktscreme eller pengar. Men nu när det är 35, så vill jag önska mig något mer som ett minne. Egentligen är min Calvin Klein klocka inte så fin längre...kanske ska ta mig en titt på Rydbergs Ur, dom brukar ha en massa fina klockor. Jag tycker om DKNY klockor...och Guess. Men jag är lite besviken på Guess just nu. Har det senaste året fått ett Guess halsband av min svägerska och ett armband av min man, men guldfärgen har gått av helt, fast jag har förvarat det fint i sin box och knappt använt dem. inte kul.
Men är det någon som har ett fint tips på en fin 35 års present, så tipsa mig gärna= ))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0