ok tjejer...kolla här...ska jag behålla de här stövlarna eller inte...hjälp till nu=)

ok tjejer, vad säger ni? ska jag behålla d här stövlarna eller inte? skinnet känns mjukt o fint men vet inte om skinnet är för brun/rött. Ska dom inte vara lite brunare? För jag behöver en låg stövel(altså inte i skaftet utan i klacken) Jag har några svarta stövlar med hög klack, men dom kängerna jag har med lågt skaft och låg klack måste kastas för dragkedjan sönder nästan. Men samtidigt behöver jag väl en brun stövel? För jag har även en lejongul stövel. Om jag inte ska ha denna, skicka gärna tips på en stövel, länk eller bild på någon grym stövel. Den får inte vara för anonym om den när svart utan då måste det vara någon snygg detalj. För mina andra svarta är helt släta...
Så en snygg svart lr brun stövel helst med låg klack och lite ovanlig. och altså inte länkar på en hel sida utan på en specifik stövel...för jag behöver hjälp=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0