hm...vad ska jag bjuda på för mat imorgon...

Först tänkte jag göra en höstgryta, sen tänkte jag"ja men här är en hel del att städa hemma", ska jag beställa smörgåstårtor? hm...inte sugen på det. MEN, min goa potatisgratäng och marinera lite kycklingfile och ha en fräsch sallad till? Med ruccola bulgarisk feta och oliver? ja, why not?
Och känner INTE för en gräddtårta eller nåt. Gör gärna till min man eller barnen när dom fyller år men jag är själv så jäkla nöjd med Frödinges chokladkaka, och en klick grädde eller vanliljglass till det så jag nöjer mig faktiskt.
(ja om jag nu inte ångrar mig, för så fort jag får lite extra tid över, så tänker jag alltid, men jag hinner ändå och så helt plötsligt har jag gjort några tårtor med...mitt i natten typ. Well thats me.

Men visserligen igen mår jag inte helt 100, inte ens 50...idag så vi får se. Nu ska det iallafall börja städas o grejjas

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0