Sugen på att fixa i trädgården

Nu är jag så sugen på att fixa i trädgården. Just för att vi har en liten trädgård med trädäck borde det inte vara så svårt, men jag har hela tiden väntat på att vi ska renovera färdigt inne först och fixa min lilla "walk-in closet". Vi har tänkt och måla om huset och köpa ny terassmarkis, olja trätrallorna och lägga nytt gräs. Så därför har vi bara gjort det nödvändigaste ute, typ rensa ogräs klippa gräset och satt ut blommor i krukor som passar sässongen. Men nu är jag trött på att vänta. Jag vill plantera och fixa allt. Jag vill ha en vindruvsranka,olivträd och massor av vita och rosa blommor. Får nog ta mig en sväng till Plantagen och Flowerteam för att göra det lite finare. För samtidigt om man ska dra upp allt sen o lägga nya rabatter och gräs vill jag kanske inte lägga för mycket pengar på något som man sedan kastar. Men lite fint kan jag ju göra;. Tacksam för tips till en liten trädgård!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0