Sorterat mina kläder..oki inte ALLA men många hehe.

Jag har sorterat mina kläder, ja en del av dom, inte ALLA, har ju inte hela natten på mig hihi. Men jag har nog aldrig varit såååå slarvig med mina kläder som jag har varit nu. Just för att jag går och väntar på att min walk-in ska bli färdig. Men det är ju inte lätt, min man renoverar i hela huset så ibland går något annat före...men snart.
Och då ska jag vara sååå duktig. Antingen ska jag hänga och lägga dom i färgordning...eller i kategori. Men det blir nog rörigt. ok, finkläder kan ju hänga för sig själv i färgordning, medan vardagsfina och basplagg tillsammans i färgordning. Det låter väl bra? Eller? Tips? Anyone???Anyone???Nu fick jag en sån flashback från när jag var "liten"- "Ferris Buelers day off" hihi. Tönt...men den var rolig då ifallafall. Nu ska jag ta mig en sån "zyx" från apoteket, som ska och lindrar faktiskt halsont. Mer än andra halstabletter. Problemet är bara att man får max ta 3 om dan. Men det var nog kört redan vid lunchtid. Ops=0

Nu ska jag försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0