Tradigt med folk som lägger reklam för sin blogg i kommentarlänken alltid:(

Så jäkla tradigt,80% av alla kommentarer är tjejer som vill att man ska kolla in på deras bloppis...men hallåja!
Är det vad det handlar om, att marknadsföra sin bloppis på andras blogg så att man kan tjäna en 20 lapp eller 2...känns lite B faktiskt. Men dom som har riktigt fina bloggar, dom gör inte så för det behöver dom inte...folk besöker dom ändå...
Men klart att jag får fina kommentarer  med ABSOLUT och det är jag glad för...men bara trött på dessa som gör reklam för sin bloppis i kommentarlänken-men jag granskar ju dom först ändå så dom läggs ju inte ut på sidan, förutom om det är något jag gillar givetvis! Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0