Tiden räcker inte till

Det känns vissa perioder att tiden inte räcker till. Ibland önskar jag att dygnet var 36 timmar istället; )
Har jag en timme över så blir jag förvånade, det går i ett från att jag går upp tills jag stupar i säng. Men samtidigt så är jag en ganska rastlös person, tror att jag lätt skulle bli deppig om jag inte hade något att göra. Fast jag kommer alltid på något; )
Man kan alltid ta en extra promenad, finns alltid en låda eller plats där saker bara slängts ner som måste sorteras(tror att alla hem har en sån plats) pyssla med barnen är alltid skoj; ). Träna, baka, göra egen pasta, eller varför inte börja ordna inför påsk. Så som sagt, tiden räcker inte till,men det känns som att jag inte vill att den ska det heller :)))
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0