Nice weekend...

a då for vi iväg och skulle se om vi kunde hitta något köksbord och/eller hyllor och inredning till våra garderober. Men något got lost in translation för att vi kom hem med ett soffbord från Mio ; ))  Alltid något! Vi åt ute men sedan på kvällen blev lillkillen sjuk med feber  så det blev inte mysigare än så... men man ska vara glad för det lilla. Idag har jag läst 60 sidor i körskoleboken och även ätit en riktigt god och nyttig lunch med mina favvogrönisar. Stuvad spenat, broccoli, röd paprika, champinjoner, avokado och sist men inte minst ruccolasallad. Mums! Till det hade jag en klick gräddfil och ett stekt ägg...antar att jag blir inspirerad av att solen skiner därute, äter alltid bättre mat då ; ))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0