Grattis på namnsdagen Prinsessan Viktoria och min prinsessa!

Jodå, varit vaken sedan kl 06.00 men har legat kvar i sängen ett tag. Tycker inte om att bara rusa upp och börja stressa. Vaknar hellre tidigare och kan ta det lite lugnare. Men tidigt är inte mitt favoritord...men idag hoppas jag på en massa roliga saker. Vi har jeanskampanj på jobb och min lilla flicka har namnsdag, ja inte Nova, det finns inte med i kalendern, men Viktoria är hennes andranamn! Just för att hon föddes på samma dag som Prinsessan Viktoria blev det Nova Viktoria! Kul för att då flaggar alla både på Novas namnsdag och födelsedag. Nu får jag nog sätta lite fart! Sen har jag ju en sak till ikväll att se framemot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0