Godmorgon Fredag!

Även om jag inte sovit en blund inatt ska det inte stoppa mig från att känna mig glad, för att det är min lediga helg!
Och då ska vi börja titta rundor vad jag ska ha i min lilla walk in closet. Just för att jag mest jobbar helger så får vi inte så mycket tid ihop att titta i inredningsbutiker och möbelaffärer, för att när jag är ledig, så jobbar min man.
Men nu i helgen ska vi försöka kolla runt lite. Han ska även bygga färdigt sin garderob. Nu har vi snart renoverat vårt hus i 2 år och börjar närma oss...så nu ska vi rikta in oss på garderoberna i helgen. Sedan kommer jag vara ledig hela nästa vecka-för att gå en intensivkurs-körkort: ))
Så även om hela kroppen värker och jag är så trött så har jag mycket att se framemot...

Snart ska jag göra mig iordning och tänkte satsa på lite denim mode idag på jobb och matcha med mina nya ögonskuggor i cobolt blått! Såååå godmorgon fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0